Problem radne snage u turizmu

Problem radne snage u turizmu

“Prije nekoliko dana u novinama primijetim članak o problemu radne snage u turizmu. U članku
piše da nema dovoljno domaćih radnika i da je potreban uvoz radnika, da bi odradili sezonu kako
treba, čak iz dalekih zemalja gdje ne pričaju ni hrvatski ni engleski jezik.

Postavlja se pitanje kako će ići komunikacija između konobara i kuhara, ili konobara i pomoćnog
osoblja u kuhinji, jer jezična barijera je zaista problem.

Ja kao vlasnik restorana time sam se mučio dok nisam naletio na program AvailIT, koji priča jezik
zaposlenika, koji omugućava komunikaciju na više jezika, doslovce na svim jezicima svijeta. Sada mi
nije bitno, je li mi u kuhinji radnik koji priča indijski, filipinski. Komunikacija između konobara i
njega nije bila nikad lakša. Nema više krivih narudžbi ni krivo isporučenih jela, gosti su zadovoljni,
time i ja sam zadovoljan.

Od kad upotrebljavam program AvailIT za ugostiteljstvo, ne boli me glava, jer sustav na osnovi
prijave zaposlenika automatski prilagodi sučelje radnika u slučaju da pričamo o konobarima, ili ispiše
u kuhinji narudžbu na jeziku kojeg kuhar i pomoćno osoblje koristi.”

U našoj tvrtci “Utiliter d.o.o.”, znamo s kojim problemima se susreću današnji ugostitelji i pripremili
smo razna rješenja koja olakšavaju posao, sve u svrhu zadovoljnih gostiju, zaposlenika I naravno
vlasnika lokala.

Istaknuli smo problem jezika vezano za radnu snagu, ima i drugih problema kao dinamičnost
rasporeda sati i obavještavanje radnika o promjenama, evidencije dolaska I odlaska… O tome u
jednom od sljedećih blogova.

Ako vas muči sličan problem kao opisan u tekstu, vrlo rado ćemo vam pomoći. Nazovite ili nam
pišite.