Iskustva ugostitelja u inozemstvu govore da se prosječna kupnja uveća za 20 % ako gosti sami odaberu hranu preko “Kioska”.
Zašto ne bi i vi iskoristili tu logiku i bez ikakvog nametanja i nuđenja dodatnih artikala uvećali promet u vašem lokalu?
Psihologija koju koristi prodaja preko Kioska je sasvim jednostavna. Gost nije pod psihološkim pritiskom čekajući u redu i mirno odabire što će kupiti i ako na pravi način sugeriramo sa njemu prilagođenim reklamama, možda će odabrati i neki artikal iz reklame, koja se vrti dok on bira.
Kad gost plati odabrano, printa se narudžba u kuhinji i on samo čeka da bude pozvan te da preuzme naručeno.
Ne samo da smo s time uvećali prodaju nego smo uz to smo i rasteretili “klasičnu”blagajnu, za primanje narudžbi i stavljanje računa. Naravno ne možemo očekivati, da će svi gosti koristiti Kiosk, neki će i dalje koristiti uslugu blagajnika možda zbog navike, a možda jer žele osobnu interakciju sa osobljem.
Sljedeći pozitivan aspekt toga je da se i naplata izvodi na Kiosku i opet imamo manje posla sa brojenjem novčanica i kovanica, a na kraju kod Kioska blagajna je uvijek točna, nema grešaka kod vraćanja gotovine i slično.
Vjerujem, da svaki ugostitelj želi povećati prihod i smanjiti troškove. Mi vam nudimo rješenje. Samo ispunite kontaknti obrazac ili nazovite naš kontaktni broj.